SE AKTUELLE TILBUD 

VAMDRUP - BROVST -GIVE - GRINDSTED

ODENSE C - RANDERS - LUNDERSKOV - VEJEN - SÆBY

​HOLDBESKRIVELSER:

(HUSK altid at FRAMELDe senest 2 TIMER FØR holdstart for at undgå gebyr for udeblivelse)

Ikke alle hold er at finde i alle centre. Holdplanen kan ses i dit lokale fitness4you center.​

Zumba

Zumba er dansefitness inspireret af latinamerikansk musik. Zumba er sjov træning for alle aldre, og musikken vil få dig i rigtig godt humør. Dansetrinene er simple og din krop vil blive opstrammet på en helt ny måde.​

ZUMBASentao

Det eksplosive Zumba Sentao program er en revolution indenfor puls- og styrketræning. Med en stol som dansepartner og med de lækre eksotiske verdensrytmer i højtalerne, opstrammer, styrker og former du dine muskler samtidig med, at du forbrænder masser af kalorier og har det sjovt.​

ZUMBA​ gold

Zumba gold er for seniorer og der er taget højde for lidt lavere musik, roligere tempo, så alle kan være med. Zumba er dansefitness inspireret af latinamerikansk musik. Zumba er sjov træning for alle aldre, og musikken vil få dig i rigtig godt humør. Dansetrinene er simple og din krop vil blive opstrammet på en helt ny måde.​

Zumba teen

Er dansefitness inspireret af latinamerikansk musik. Zumba er sjov træning til god musikken der vil få dig i rigtig godt humør. Dansetrinene er simple og dette hold er specielt for unge 10-15 år.​

fitness hooping

Med den store hoopring kan du få en sjov og effektiv træning, der mindsker dit taljemål, styrker og toner hele din krop, øger din kondition markant og forbedrer koordinering og balance på bare 45 min. Da hoopen har en stor diameter og vejer mellem 1,2 – 2,2 kg er den nem at bruge, og alle kan lære det.​

cross fitness

Vil du gerne være stærk, opnå en bedre kondition, udholdenhed, balance og smidighed? Så er CrossFitness det rette for dig. CrossFitness er en hård, intens træningsform, hvor man træner hele kroppen på ca. 20 min. Du kommer til at stifte bekendtskab med øvelser såsom frivend, squat, burpees, dækflip, dødløft, ophævninger, løb, træk, press, hammerslag og meget mere.CrossFitness udføres oftest som cirkeltræning, hvor man kører flere forskellige øvelser lige efter hinanden. CrossFitness er for dig, der sætter pris på hård og sjov træning og godt kan lide at udfordre dig selv.​

Fitness Boksning

​Med en omgang Boksning får du skærpet reflekserne og får kampinstinkterne på plads. Vi guider dig igennem en velafrundet boksetræning med elementer fra traditionel boksning og HIIT cardio konceptet. Du får trænet slagteknikker på plethandsker og sandsæk og får en super fysisk træning af hele kroppen. 

STRAM OP

​"Stram Op" er til dig der ønsker at stramme op og få en større fedtforbrænding. Med stram op holdet vil du opleve varierende og udfordrende øvelser, fra styrketræning til udholdenhed og der arbejdes med alle kroppens muskler. 

Timen deles op i træning på bænk, træning med elastik, mave og overkrop. En time hvor konditonen opbygges og alle uanset alder, køn og kropsbygning kan være med.

FIT4PUMP

Styrke og udholdenhedsprogram, der er designet til trænning af hele din krop med brug af vægtstang, skriver og stepbænk. Vægtene begynder ved 1 kg og koreografien er nem at sætte sig ind i, så alle kan være med. På fit4pump timen fokuseres der på korrekt løfteteknik og gentagelser. Fit4pump er til dig som ønsker at styrke hele kroppen på kun en time.​

seniortræning

Som kroppen ældes er det vigtigt at motionere. Styrketræning og konditionstræning er med til at holde kroppen sund og sindet ungt.På specielle seniorhold er træningen tilrettelagt, så alle kan følge med, uanset om du er nybegynder i et fitnesscenter, eller om du har gået til fitness i mange år. efterfølgene er der frisk kaffe som i sammen kan nyde i vores café​

body burn

En intens kalorie-dræbende 60 minutters interval klasse kombineret med styrke og stabilitation. Body Burn presser dig til det yderste med bla. hop og løb, og henvender sig til folk med middel til god kondition. Koreografien er let, så rutinen udfordrer dig til at opleve det maximale af din fysiske kunnen.​

fittball

Her trænes balance og koordination, som er de to vigtigste elementer i kroppens bevægelser. Ved trænning kan på bolden og fundamentet ustabilitet, hvilket stiller krav til muskelkorsettet. Træningen kan tilpasses alle niveauer, således man konstant udfordres. Bold træning er til dig som ønsker at træne kroppens større muskel grupper, igennem balance træning på en bold.​

fitness4kids

​Er til børn fra 10 til 14 års alderen, som vil blive en kombination af leg og træning. Fitness4Kids vil blive både motions og puls træning, og lettere styrke træning, de vil ikke komme til og kede sig. og selvfølgelig komme i bedre form.Der vil være styrke træning, samt holdtræning med instruktør. Vi har indrettet område, hvor kun de kan træne, i hele åbningstiden, sammen med mor og far.

cirkeltræning

Er et hold hvor der vil blive roteret mellem flere øvelser, alt sammen på tid, hvor det handler om at tage så mange gentagelser som muligt. Cirkeltræning vil hovedsagelig fokusere på træning af: Arme, Skulder, Bryst, Mave og ben. Det foregår ved der står en masse forskellige maskiner i en rundkreds, man vil skifte maskine efter hver minut. Der vil være instruktør tilstede med musik og sørger for gang i tempoet og stemningen. Man kommer ikke til og kede sig. Alle kan være med unge som ældre. Holdet kommer til og køre flere gange om dagen, Også rigtigt godt for dem der ikke er så gode til og selv og træne, og dem som ikke har så meget tid til rådighed, idet man kan træne hele kroppen på KUN 25 minutter.​

box-surprice

En intens fedt-forbrændende time. Instruktøren presser dig til og give alt hvad du har i dig. Her udfordrers din kondition, udholdenhed og styrke til det yderste med stations-træning m.m. Her kan alle få afreageret. Kun hard core træning. Mix af kick-boksning,boksning,thai bo og box-aerobic. Ingen time er ens.​

bike

Dette er timer, hvor instruktørerne tager dig med på en visualiseret cykeltur, op- og nedad i ”terrænet”. En varieret, sjov og effektiv træningsform.Vi har mange forskellige instruktør til disse hold. Så der er helt sikkert noget som vil passe til dig. til dig som både vil havde kondition og fedtforbræningen i top. Se også mere om det nye digitale pulssystem her​

senior bike

Vi køre i 45 min i et tempo hvor alle kan være med. Der arbejdes hovedsagligt med teknik og opbygning af kondition. Har du mod på en motionsform, som både styrker krop og sjæl.​

fit aerobic

I Aerobic vil du blive udfordret lidt på koordination og intensitet, idet vi bruger let til middelsvær koreografi med masser af effektivitet. Hovedsageligt vil du opleve timen som en allround kropstræning, der indeholder konditions- og muskeltræning. I timen vil også blive brugt forskellige former for redskaber så som stepbænke – m.m.​

power yoga

Her arbejdes til opløftende musik. Programmet kombinerer traditionelle yoga øvelser med nyere dynamiske bevægelser og er designet til at forøge styrke, udholdenhed,smidighed, samt til at reducere stress og øge den mentale bevidsthed.​

mbl

MBL står for Mave/balle/lår og her arbejdes der netop med fokus på disse områder. Timen deles op i træning på bænk, træning med vægte og med egen kropsvægt. En time hvor alle uanset alder, køn og kropsbygning kan være med.​

stram op

Body toning er et fedtforbrændende og muskelopstramende hold, som henvender sig til alle der gerne vil tabe sig eller bare havde muskulaturen strammet op og samtidig undgå appelsinhud. Stepbænken indgår også i programmet.​

step aerobic

​består af gang, step ups, og løfttrin (spark m.m.) i forskellige kombinationer og variationer samt overkropsbevægelser op og ned af en stepbænk. Pulsen er høj, men ledbelastningen er lav. Step er for dig der kan lide koreografi og opbygning af serier.

CrossDance

​Crossdance er et dance fitness koncept baseret på moduler med Dance, Bodytoning, Cardio og Balance.

Modulernes rækkefølge er nøje sammensat, så du får den helt optimale træning.
Vi danser efter det berømte Crossdance “hjul” og uanset hvor du deltager på et Crossdance hold, vil du altid danse efter Crossdance “hjulet”, så du ved nøjagtig, hvilke moduler der kommer og hvornår.

Den enkelte Crossdance™ instruktør har fuld frihed til at sætte sit eget præg på timen, dermed menes der variationer i musik og koreografi. 

yoga

1 yoga time med dig helt i fokus. Vi vil arbejde med styrke, balance, smidighed, afspænding samt vejrtrækningsøvelser. Øvelserne sigter mod at grounde og styrke kroppen, øge indre fokus og nedsætte stress. Der er ingen forudsætninger for at deltage, bare du har interesse i at arbejde med yoga og opleve den velvære yogaen kan give dig. Vi slutter med en kort afspænding. Der vil blive arbejdet med yoga i bred forstand. Har du fysisk/psykisk stress – smerter i kroppen, eller trænger du bare til at øge din energi og dit velvære, vil der være en god mulighed her.​